Reisschema - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Karen Versteegh - WaarBenJij.nu Reisschema - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Karen Versteegh - WaarBenJij.nu

Reisschema

Door: Karen Versteegh

Blijf op de hoogte en volg Karen

17 Juli 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Om jullie even te vertellen wat ik nu ongeveer ga doen heb ik hier een reisschemaatje.

Ik zit nu op het vliegveld van Dubai te wachten op mn volgende vlucht naar Kaapstad. Deze vertrek over 1,5 uur.
Daar ga ik met een shuttlebus naar Stellenbosch, waar ik Anne ontmoet.

23 juli gaan we voor een week naar Namibie. We gaan met de bus naar Windhoek en trekken dan langzaam langs de kust naar beneden, terug naar Kaapstad. Daar zullen we ongeveer de 31e terug zijn.

Dan zijn we ongeveer 2 weken in Stellenbosch/Kaapstad. Daar zullen we ons een beetje vermaken met rond crossen in de auto, paardrijden, toerist spelen, marktjes bezoeken..

Dan vliegen we 9 aug naar Johannesburg. Vanuit daar gaan we naar Pretoria, 't Krugerpark, de Indische oceaan, Menlynpark, Drakensbergen en Swaziland.
23 aug zijn we weer terug in Kaapstad.

Eind augustus vlieg ik terug naar Nederland.

Ik proberen in de tussentijd jullie een beetje op de hoogte te houden van wat ik gezien heb enz. Maar ik heb geen idee wat de mogelijkheden zijn met internet.

!
xx

  • 18 Juli 2010 - 09:58

    Olga:

    Lieve Karen, Gelukkig ben je goed bij Anne aangekomen.....en begint al goed...liftend??? Ik had natuurlijk wel al de eerste fotos uit Stellenbosch verwacht!
    Ben wel benieuwd hoe je het daar ervaart. Wij zijn gisteravond ook weer goed aangekomen. Miste je als bijrijder want zat op de verkeerde autobahn, dus een beetje omgereden. Ik hoop snel een mooi reisverslag van je te kunnen lezen! Geniet van al het moois daar. Heel veel lieve groeten, ook aan Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Africa

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2010

Het einde is (helaas) hier..

24 Augustus 2010

Hazyview - Pretoria

10 Augustus 2010

Tot nu toe..

01 Augustus 2010

Swakopmund - Cape town

25 Juli 2010

Begin Namibie
Karen

Actief sinds 17 Feb. 2010
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 9230

Voorgaande reizen:

18 September 2010 - 25 Juni 2014

studie in België

16 Juli 2010 - 27 Augustus 2010

Africa

Landen bezocht: